11/4/12

Very Me

November..
Its Cloudy and rainy day,, i just love it..
and guess what, so many couples getting married,,, hihihi
i wanna prepare my self to attend so many invitations..
and this is the outfit that i used yesterday..
Morning Cloud and a shiny outfit.. :)
Its Very me.. 
Thank you Aluyya for lovely lovely skirt.. :* #hugtheskirt





My Outfit:
Scarf | Unbranded
Top | Unbrended
Skirt | Aluyya <--- Click it
Clutch | The little thing she needs
Watch | Guess
Ring | Naughty
Wedding ring | My husband (hehe,,,)
Photographer | Mr. Bobby and my husband (thankyou :))

Please follow @Moshaict and @Aluyya
Also me.. @IRNASHAHRAM and my Instagram: IrnaShahram..

Okey Ladies,, have a nice weekend..
Mmmuuaacchh..

Love,

Irna

16 comments:

  1. Salamu Alaikum Dewi. Pleae if you can make a hijab tutorial for this style it is so nice and I hve never seen it before! Thanks! Allah bless you!!

    ReplyDelete
  2. kak, skirt nya cantik banget.. :)

    ReplyDelete
  3. mukanya selalu fresh.. :) top-nya bgus..

    ReplyDelete
  4. kak irna, tutorial makeup ala kak irna dong :) aku suka banget kak irna kayak boneka cantiknyaaaaaa

    ReplyDelete
  5. Dija suka baju bunga bunganya Tante...
    cantik sekali

    ReplyDelete
  6. the skirt, is it made from chiffon?

    ReplyDelete
  7. kak dewi, klo gaya jalan2 oke banget yah.. suka de.. tpi pengen liat juga gaya kak dewi gi aktivitas di rumah. misal masak.. heheh.. kok kyknya gak penah tau di blog hijabers lainnya. sapa tau kan, bisa jadi inspirasi gtu ala2 cheff. syukron

    ReplyDelete
  8. you're always look gorgeous like usual, sis. kapan yah bs dandan cantik kyk sista Dewi

    ReplyDelete
  9. assamualaikum irna...

    salam kenal :) aku suka bgt sm tutor2 hijab km irna kpn ada acar demo hijab lagi untuk daerah jakarta pusat atau bekasi? kalau ada acara info kan ya sis:))
    aku pengen bisa pakai hijab seperti irna yg beda2 oia aku udah lihat tutor hijab yg untuk graduation tp aku pengen yg model lain bisa buat lg kah tutornya....hehehehe :)
    aku tunggu ya,,,

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum,,,,

    irna aku suka hijab yg model ini bisa dibuat video tutornya kah? tengkyu so much :)

    ReplyDelete
  11. simpel tapi cantik
    wmenshare.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. terima kasih artikelnya yang luar biasa ini ..
    sering-sering mas kasih artikel untuk kebaikan situsnya juga...

    ReplyDelete
  13. ih pink , sukaa :)) outfitnya jg bagus banget

    ReplyDelete
  14. Really your blog is very interesting.... It contains great and unique information. I enjoyed to visiting your blog. It's just amazing.... Thanks very much for the share.Pakistani matrimonial sites

    ReplyDelete